Subject: RE: Kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 16:10:19 +0300

Tere

Eesti Tööandjate Keskliidu tagasiside leiate allkirjastatult lisas.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.

 <https://employers.ee/parim-praktika-2024-konkurss/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 16, 2024 11:35 AM
To: Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>; Riikliku Lepitaja
Kantselei <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit
<[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>;
Tööinspektsioon <[email-masked]>
Subject: Kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 16.09.2024

Registreerimise number: 2-2/2324-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee